Tietoa toiminnasta

Hyvän Tuulen Martat on lieksalainen marttayhdistys, jossa on jäseniä eri puolilta Lieksaa.  Jäsenkuntamme on moninainen; osa on työelämässä ja osa eläkkeellä. Olemme aktiivisia ja monessa mukana. Pyrimme edistämään hyvinvointia ja tarjoamaan monipuolista toimintaa.  Osallistumme mielellämme erilaisiin talkoisiin ja tempauksiin. Kokoonnumme Tukipisteelle tai jonkin mielenkiintoisen asian äärellä vaihtelevissa paikoissa.  Tapaamisiimme voi tulla vapaasti tutustumaan yhdistyksen toimintaan. Myös lapset ovat tervetulleita tapahtumiin mukaan. Toivotamme uudet jäsenet tervetulleiksi yhdistykseemme!

Tapahtumien tarkemmat tiedot facebookissa tai toimintasuunnitelma-sivulla.

Hallitus 2024

puheenjohtaja Heli Turpeinen

sihteeri Tarja Kilpeläinen

rahastonhoitaja Päivi Valkonen

Tuula Rötsä

Marjukka Mustonen

Kaisa Kettunen

Anu Parviainen

hyvantuulenmartat@outlook.com

Martat on vahva yhteisö, jossa tehdään ja opitaan yhdessä. Toiminnassamme tutustuu uusiin ihmisiin ja saa mahdollisuuden osallistua ja vaikuttaa. Arvojamme ovat yhdessä tekemisen ilo, kestävät valinnat ja avoimuus.